donderdag 31 mei 2012

2e dag: Dackenheim - Villingen 320 km

Vanmiddag tegen 18:00 uur zijn we aangekomen in Villingen. Niet geheel zonder kleerscheuren, want er waren veel wegopbrekingen met omleidingen die nogal wat km extra waren. Vanmiddag ben ik in de auto gaan zitten, zodat André ook op zijn Zundapp kan rijden. Dat gaat iedereen trouwens doen, we rouleren als de chauffeur.
Om 15:00 uur kreeg ik gezelschap van Hans. Hij kreeg een vastloper die zich niet eerst meldde, het was direct blokkeren en ho houden.
Eenmaal bij het hotel, hier in Villingen, bleek het vergrendelringetje van de zuigeras gebroken en die bleek grote schade te hebben veroorzaakt aan zuiger en cilinderwand. We hebben het blok gewisseld met het blok wat André als reserve had. Dat ging niet helemaal vlekkeloos, maar is te omvangrijk om hier even neer te schrijven. Momenteel, terwijl ik hier op de hotelkamer op de notepad zit, wordt er aan de carburateur gewerkt. De gasschuif schijnt zich in de wand te bijten en blijft vastzitten. ze zijn nu nog aan het sleutelen, hoe het afloopt weet ik nog niet.
Jullie hadden nog wat foto's van gisteren te goed:

Er moet nu (21:47 uur) nog gegeten worden, dus ik houd het kort. Misschien dat ik vanavond nog waat aanvul. Nu naar de Doner Kebab!

2 opmerkingen:

  1. Das een beste tegenvaller zo aan het begin.
    Veel sterkte met sleutelen en toch een goede reis.
    Wilbert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat dit moest gebeuren, maar hopen dat het morgen beter gaat.
    Succes morgen en kijk uit!!

    Groetjes Frank

    BeantwoordenVerwijderen